gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

På tur...

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och Obama!
 
Sen tog vi en tur till IKEA & Bergvik...
Lunchade ..de andra åt på Papaya och jag tog Subway...första gången..smaka bra!
Tog faktiskt Cola och Chips till, men chipsen finns kvar till ikväll :)
 
Fått mig en promenad...sen försökt få lite ordning i kaoset...
Behöver ha hit en elektriker...vet ni nån bra sån?
 
Nu är brasan tänd...verkar funka!!!
Kaffemuggen är tom, och pepparkakor i magen...får väl se om ja orkar göra nåt innan det blir soffan,,,
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: