gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta

Kategori: Allmänt

Ont i rygg och höfter....så trött på att va stel och orörlig..
Fått mig en promenad i alla fall...
Plockat tvätt..
Diskat, fikat med mig själv..
 
Gjorde Pasta med Bacon & Krämig Ostsås till lunch...man tager vad man haver...
Gott var det och mätt blev jag och nu stinker jag vitlök :)
 
Skulle ha varit till tippen och slängt säckar med löv..men det har visst varit en olycka, med lastbil som vält, och bärgningsarbete pågår, och de varnar för stopp och köer..så jag får ta det i morgon istället...
 
/ Gizze

Kommentarer

  • Malinpalin säger:

    Jättegott! Pasta är lyx :)

    Svar: Mm enkelt och gott!
    gizzez.blogg.se

    2012-11-06 | 16:25:36

Kommentera inlägget här: