gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Piiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzza

Kategori: Allmänt

Fick ett ryck och möblerade om...(inget som hör till vanligheterna här)
Helt plötsligt får bord och stolar plats i vardagsrummet...så nu får de va kvar i alla fall året ut :)
 
Efter den andra promenaden blev det Pepparkakskaffe & en bit Saffran & apelsinkaka!
 
Pizzan blev god!!! Go tomatsås (med sambal oelek)..ost, champinjoner, paprika, lök.  skinka & oregano !
 

Nu sitter jag här i soffan och här tänker jag sitta :) // Gizze
 

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Haha tänk vad lite omplacering kan göra :)
    Ser mums ut som vanligt!

    Svar: Ja jag blev supernöjd, inte för att här är fint, men blev iaf okej :) Tack, smakade bra...nu är jag i bakartagen igen! Hoppas resan varit bra!
    gizzez.blogg.se

    2012-11-25 | 17:30:31
    Bloggadress: http://madamehoffa.se
  • Sandra SG säger:

    mums detdär såg gott ut! :D

    Svar: Tack, det var gott :)
    gizzez.blogg.se

    2012-11-25 | 18:19:56
    Bloggadress: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här: