gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rester...fika och glögg...

Kategori: Allmänt

Trött idag....somnade inte förrän vid två tiden i natt....vaknat vänt och haft ont i rygg & nack h- vetet..halv sex var jag Vaken...så strax efter sex gick jag upp....
 
Frukost...väntan....på Fläktmannen...jodå tillslut kom han..och nu är fläkten som den ska....en självklarhet med nåt som är nytt :)
 
Lunch: Rester av Pastan och lite grönt...
 
Promenad...i lite sol!
 
Pratstund hos go vän..
 
Var en tur och pratade med våra brandmän...då det blev rök/ dimma i källaren häromdagen, kändes väldigt olustigt.. men sen fick jag hem sotarn och nu hoppas jag det ska va okej att elda, brandsläckarn får stå i beredskap för säkerhets skull! 
 
Sen blev jag bjuden på fika på Holgers....Glömde såklart fota, när du skulle fota mig.....( hemsk bild förresten, men sån man ser ut ) Tack för go fika och trevlig stund!
 
Ikväll  Gröt....och nu kunde jag inte hålla mig längre...det fick bli Glögg & Pepparkakor!
 
 
I natt gäller det....Obama!!!    / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: