gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Saffran & Apelsinkaka

Kategori: Allmänt

Cykla är inte min grej, har ont överallt direkt..(fick i alla fall tag på Amaryllis) ..promenader är nog jag..
Tog en andra promenad och nu har jag bakat en Saffran & Apelsinkaka...tog lite choklad på bara...
Doftar underbart..../ Gizze

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Jag brukar kolla in på din blogg innan lunch och middag, för att träna upp aptiten. Det fungerar jättebra ska jag säga! :)

    2012-11-23 | 18:52:26
    Bloggadress: http://illusory.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Jag brukar kolla in på din blogg innan lunch och middag, för att träna upp aptiten. Det fungerar jättebra ska jag säga! :)

    Svar: Va bra vännen! Jag håller på dig! Kram
    gizzez.blogg.se

    2012-11-23 | 18:52:26
    Bloggadress: http://illusory.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag vill verkligen lära mig att baka! Eller ja, baka kan jag men jag tycker inte det är så kul! Och så ser jag din fina saffranskaka ....

    Svar: Du kan säkert baka....helt underbart att sätta händerna i en deg...eller fixa en go kaka...Och sen Äta den...det gillar vi ju båda :)
    gizzez.blogg.se

    2012-11-24 | 08:33:19
  • Anonym säger:

    Det va jag :D

    Svar: Tur ja ser på IP att d va du Mohahahaha
    gizzez.blogg.se

    2012-11-24 | 08:33:49
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: