gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Salig blandning...

Kategori: Allmänt

Gick upp tidigt då kroppen sa att nu är det dags..kaffe vid tv:n....
Melodikryss och sen en tur till Erikshjälpen...
På väg hem kom jag på att jag inte ätit frukost..hmm aldrig glömt förut ;-D
Fick bli en tallrik flingor...
Promenad i solen...
 
Lunch...konstig blandning av rester från igår...lite köttbullar fick gå i rödvinssåsen :) Min macka med paprika chiliost :) Pressgurka & Tomat...Sonen åt upp fläskfilén och klyftorna...
 
Har gjort en Pizzadeg...så ikväll blir det Hemmagjord Pizza- Pizzasalladen står och gonar till sig :)
 
Ont som attan i kroppen, undrar om snön är på g.....
Får bli en promenad igen och lyssna på lite musik! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: