gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snabbvisit hos mor

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft ont i hela kroppen hela dagen...märks när det är ruggväder att det blir värre..
Fick mig en ruggig promenad...blött och kallt...
 
Hade ju Köttfärsgratäng kvar från igår..skönt! Bara lite sallad till..
 
 
Tog sen en tur till min kära mor..tog med en blomma och lite kakor...
Fick Kaffe och god Saffransbulle!

Fixade med mors dator...vissa saker klarar jag :)
 
Åkte hem i mörker...såg knappt nåt..usch...
Åkte och fick mig kramar av Guldkornen och sen hem för att tvätta....
 
Nu är det soffan som gäller..har suttit en stund och redan slocknat en gång .../ Gizze

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Softisdag, gott!
    Hoppas du mår bättre efter tuppluren :)

    Svar: Nu är jag piggare en stund igen :) Hoppas ni piggat på er :)
    gizzez.blogg.se

    2012-11-26 | 20:15:22
    Bloggadress: http://madamehoffa.se
  • Johanna säger:

    Både god mat och god fika, aldrig fel :)

    2012-11-26 | 20:22:21
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Annelie på Elefantnytt säger:

    Åh, älskar den servisen! Den är såå fin!

    Svar: Visst är den! Mor har haft den sen jag var barn....smakar så bra med kaffe just i dessa!
    gizzez.blogg.se

    2012-11-27 | 14:29:34
    Bloggadress: http://elefantnytt.se

Kommentera inlägget här: