gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snöslask

Kategori: Allmänt

Ja nu börjas det...oväder..snöslask..fy vill inte...var en aning blöt när jag kom hem från min promenad..
Ont i kroppen jo tack..
Men läkarn ringde och sa att "inte konstigt du känner dig äldre än din mor" detta efter röntgen av ryggen, så nu blir det remiss till reumatologen..bra att det händer nåt!
 
Lunch idag: Sonens fångst av Sej (ingenhöjdarfisk men idag var det gott)
 Stekt Sej med kokt potatis och Spenat..mumsigt!
 
Nu moster är dina Lussekatter klara...levereras i helgen!
Här är de...sista plåten var i ugnen :)
 
Nu får det snart bli kaffe! / Gizze

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Oj då, låter inge bra :( Men tur att de går vidare med det så du kan få hjälp i alla fall.

    Tänkte på en sak idag.
    Är du medlem på Hittarecept.se?
    Jag gick med där för ett tag sedan, och lägger du till din blogg där så länkas alla recept till den sidan och på så sätt får du massor av nya besökare till bloggen. Jag har fått många visningar därifrån, trots att jag bara skrivit ett recept, borde ju verkligen vara något för dig som har så mycket goda tips på mat :)

    Bara en tanke,
    Kram på dig!

    Svar: Vad gulligt av dig, jag är så dålig på sånt där Kanske vore nåt :) (och jag har ju inte en blogg där jag får betalt, då ja inte ens vet hur det går till hihi)
    Ha en fin kväll Kram
    gizzez.blogg.se

    2012-11-27 | 20:05:48
    Bloggadress: http://madamehoffa.se
  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Säg till om du vill ha hjälp med sånt, jag kan inte allt men jag kan lite ;)

    Svar: Tack...kan gärna få lite hjälp nån dag Kram
    gizzez.blogg.se

    2012-11-27 | 20:44:16
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: