gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sol

Kategori: Allmänt

Idag har det varit sol och ljust! Gillas!
Fått mig två promenader! Inte snabba..men ljus och frisk luft!
 
Lunch idag: Kyckling & Sallad...Gjorde en Ruccoladressing till min...Sonen ville ha sin Grillade Kycklinghalva med skinn (det gillar inte jag)
Gott var det...
 
Sen var jag iväg och tiggde mig kaffe..fick go kladdkaka till, men glömde fota :(
 
Fått tag på gardintänger! Men inga gardiner än...
Lådorna på plats!
Bordet på plats..men inte kryddhyllan ännu..
 
Väntar fortfarande på sotarn och elektrikern...men är väl bara att vänta....
Nu ska jag lägga mig på golvet en stund!
 
/ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: