gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Afrodite

Kategori: Allmänt

Idag kom kära mor på besök så vi åt lunch på Afrodite!
Jag tog Grillspett- fläskkött, lök & bacon & Klyftpotatis- Gott!
Mor och sonen tog Rödspätta...
Tack mor för mat och kaffebesök!
 
Nu har målaren gått för dagen....nu har det hänt endel....
 
Ska iväg och krama barn...sen blir det att tända brasan och mysa i soffan!
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Gurex säger:

    Hej!

    Läste på en annan blogg att du renoverat/renoverar köket..
    Du kanske skulle spana in min blogg :)

    2012-10-15 | 19:06:24
    Bloggadress: http://byggahemma.blogg.se

Kommentera inlägget här: