gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Älgköttfärssås & Pasta

Kategori: Allmänt

Det blev Lax, Potatis & Kall sås igår till lunch...
 
Guldkornen och jag bakade bullar...de är så duktiga, och de blev såå goa :)
 
Sen kom kära mor hit...till mitt kaos...hon har hjälpt mig hela dagen idag med att få bort allt slipdamm och fått undan en massa...(inte klart än men en bit på väg iaf) Tack mor!
 
Vi har fått oss en skön promenad...sen gjorde jag Älgköttfärssås & Pasta....

 
Nu har jag vikt in allt som skulle in i skåp...och landade precis i soffan....
Snart dags för Thé och mackor....får väl se om det är nåt på tv...
Men först ska jag lägga mig på golvet en stund...
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: