gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äntligen

Kategori: Allmänt

Fick vi mat....
 
Micro Köttgryta & Ris..Sallad till Wow :)
 
Men var så hungriga innan att jag var tvungen köpa fikabröd, för att stilla hungern lite :)
 
Nu ska jag lägga mig på golvet, sen tror jag det är Siesta.../ Gizze

Kommentarer

  • Mor Maggan säger:

    Skönt att ni äntligen fick mat. Själv är jag hungrig som en varg. Kl 15.00 kommer syster o svåger, så det blir att stå ut bara. Alla dina upplägg är så fina. Kram

    Svar: Tack kära mor....längtar tills allt är klart.....Kram och hälsa moster o morbror
    gizzez.blogg.se

    2012-10-14 | 14:39:22

Kommentera inlägget här: