gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kyckling & Bulgur

Kategori: Allmänt

I morgon kommer de......Målarna!
 
Lite att göra idag alltså...lagom kul med en ond rygg, vågar inte lyfta nånting...
Sonen skruvar och sliter, trots hand som inte är helt bra...han ska ta bort stygnen idag i alla fall!
 
Lunch idag...sista koket på spisen alltså....
 
Kycklinggryta & Bulgur...lite grönt!
 
Gjorde så vi har att värma i micro i morgon! Sen får vi nog bjuda bort oss under helgen :)
Ha lite mat i frysen som kan köras i micro..men det får vara till veckan!
 
Ska vila ryggen en stund...i eftermiddag ska jag bort på kaffe och kramkalas...
 
Ha en fin dag alla! / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Kom te mej å käka nån dag (eller fler) :-))

    Svar: Tack... :)
    gizzez.blogg.se

    2012-10-10 | 14:23:35
  • Malin säger:

    Kan inte sova... Kollar om jag blir sugen, det blev jag ;D

    Svar: Hahaha....va bra..eller inte kanske..mitt i natten :)
    gizzez.blogg.se

    2012-10-10 | 23:39:21

Kommentera inlägget här: