gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

24 september

Kategori: Allmänt

Snart är det jul igen....njae inte ännu, men tre månader går snabbt.....
Har fått lite gjort idag- känns skönt!
Var en kall men skön promenad jag fick mig...brrrr...
 
Lunch idag blev Lax- Potatis-Morötter & Sallad --Sås på Thaisweetchili & lättcremefraiche

 
Fick fikabesök...så lite go chokladtårta slank ner :)
 
Ikväll efter lite fix blev det Dubbla Mackor, med ost och skinka, oregano, senap & ketchup

 
Nu ska jag luta mig tillbaks i soffan en stund.../Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: