gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Chokladkaka & Hemgjord Glass

Kategori: Allmänt

Sovit dåligt och inte på humör alls...
Frukost vid tv:n...
 
Promenad...
 
Fikabesök! Chokladkakan var god och min Hemgjorda Glass smakade super :) Tänkte lägga ut recept, men behåller det för mig själv...ett tag i alla fall :)



Tack goa du för besöket!
 
Ska nu ta mig en tallrik Grönsaksoppa från igår....
 
Sen får det bli en promenad igen...blåser väldigt, men solen skiner :)    / Gizze

Kommentarer

  • Sara säger:

    Var har du köpt ljuskronan?

    Svar: Den köpte jag på Saker & Ting i Säffle på gamla stället...nu finns Ulricas Saker & Ting i Fem Små Rum på Hyttegatan i Säffle...Vet ej om denna finns kvar / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2012-09-05 | 15:02:09
  • Sara säger:

    Tack för svar! Jag bor dessvärre i Skåne :( Har letat ihjäl mej efter just den lyktan!

    Svar: Ajdå....Hoppas du hittar den, måste ju gå att få skickad till sig!Ha en fin fredag! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2012-09-07 | 00:01:42

Kommentera inlägget här: