gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fläskfilégryta Klyftpotatis

Kategori: Allmänt

Fredag idag...känner mig lite piggare idag, men hostar styggt...har väl ingen jätteork, men går åt rätt håll i alla fall :)
 
Idag gjorde jag  Fläskfilégryta & Klyftpotatis till lunch :) Yummie!


Fläskfilé, Gul lök, Vitlök, chilipeppar, paprikapulver, buljong, tomatpuré, soya, Fetaost & grädde
 
Nu sitter jag här vid datorn och vilar mig lite.....satan i gatan vad det blåser ute...
Ha en fin fredag & håll i hatten  :)   ../ Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    det ska jag göra vännen.
    Så gött att ha honom hemma nu ett tag.
    Nu ska jag iväg och handla med Dennis sen ska vi fixa lunch.
    kraaam

    2012-09-15 | 11:50:44
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Madame Hoffa-En rolig blogg som du inte vill missa! säger:

    Gud så gott! Eller, Gött mena jag ju, e ju i Göteborg nu :)

    Kram

    2012-09-15 | 14:06:18
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: