gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kalas x2

Kategori: Allmänt

Gick upp tidigt i morse.....
 
Tog en mugg kaffe och började baka!
 
En chokladkaka med ganache, smarties och grädde
En med Kolasås, Daim och grädde
En med Choklad/Ricekripsiessås & grädde
 
Och en Pavlova , med vanilj, citron..grädde och Färska Jordgubbar, Vindruvor & Nektarin :)
 
Klämde in en liten snabblunch,,,,,
 
Först firades Två Guldkorn på deras 5-årsdag !!! Var så härligt att träffa dom igen, och de blev nöjda över paket och tårta!
Glassen gjorde jag igår kväll....Citron & Vanlij!
 
Senare firades Pappa på 65-årsdagen! 
 
Först fick vi Smörgåstårta...
 
Jag fick god Räkmacka!
 
Till kaffet blev det Tårtor och goda Macroner som min brorsdotter bakat!
 
Mysig dag!
 
Nu ska jag kolla posten....läsa nyheter och kolla bloggar...sen lär jag nog somna :)
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    mums vad allt ser gott ut min vän och välkommen hem förresten
    kraaam

    2012-09-24 | 19:24:31
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: