gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta & Spenatsallad

Kategori: Allmänt

Jo jag har ätit idag också.....fick besök av kära mor...vi lunchade Pasta & Spenatsallad...
 
Pasta, med Basilika & Vitlöksolja, Spenat, Kruksallad, Tomater, Paprika,Feta , Rödlök &  Avocado...och lite Texmex Skinka!


Tog oss en promenad...verkligen Kallt ute....nu är det höst ....
 
Nu blir det häng i soffan.....I natt kommer sonen!!! Som jag saknat honom :)
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Himmelohelvete säger:

    Fint det var här inne!

    Den där maten såg ju alldeles gudomligt god ut!!!!

    ja brrr det är höst, älskar hösten dock=)

    ha en go kväll

    kram

    2012-09-08 | 20:32:36
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com
  • Anonym säger:

    Ha det !!!

    Svar: Ha det du också :)
    gizzez.blogg.se

    2012-09-08 | 22:03:38
  • Zofie säger:

    Vill kommentera alla dina bilder! Maten & godbitarna ser superläckra ut!! Nu blev jag hungrig haha :)

    2012-09-09 | 11:45:30
    Bloggadress: http://zofieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: