gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

En riktig vårdag

Kategori: Allmänt

Dagens lunch...Paj sallad och tomater...Gott!
Fått mig två 60minuters promenader..Kroppen bråkar, och jag bråkar tillbaka ;)
Suttit en stund i solen...går nog ut och sätter mig en stund igen...
Altanen är pyntad med grabbar idag...lite fest på gång..skönt för dem att kunna sitta ute..även om det blir kallt ikväll..
Ja är förvisad till kök och sovrum...bäst att hålla sig undan ;)
Tar nog en promenad sen igen...är rastlös ....men glad över solen som skiner! / Gizze

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Ha, ha jag känner igen det där! Duktig du är med promenaderna o pajen såg grymt god ut! Tack för sparken i baken! Jag nyper mig själv i armen som du förstår! Trevlig helg kram Petra

    Svar: Tack ...ja det förstår jag :) hihiBlev en tredje promenad så 17km avklarade! Detsamma KRAM
    gizzez.blogg.se

    2013-04-20 | 16:51:20
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: