gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gottigt

Kategori: Allmänt

Efter dagens andra timmes promenad tog jag en kaffe...
Sen kom sonen hem och bytte till sommardäck på min bil!
Kände för att baka  (Kan ju få besök)
Gjorde Havre & Mandelformar med choklad :)
 
Och lite choklad med rostade pumpakärnor och flingsalt!
Blev lite Muffins också...bra att ha i frysen :) Choklad/Kaffe/ Chili

Tog en havre och mandelform...mumsig :)
 
Ikväll har jag ätit Guacamole Rostade Pumpakärnor Fetaost Skinka Paprika Gurka och Tomat
Smakade bra...får bli en kopp thé snart också...
 
Har kollat till det jag gjort till morgondagen...hmm får väl se hur det blir :)
 
Hoppas ni har en fin kväll..../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: