gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helg

Kategori: Allmänt

Huvudvärk nackvärk...seg som bara den..men kaffe och drink fick mig pigg för en stund!
Blåbär- Apelsin & Citron!
 
Tog mig en timmes promenad...Skönt att komma ut! 
Tur jag gick tidigt för nu är det snöblandat regn...
 
Lunch idag: Varmkorv lite gôtt Mos, Ärter, Broccoli & Morötter :)
 
Suttit och kluddat lite....funkar en stund, men inte för länge med nacken...
Nyss fikat med sonen...Kaffe och Morotskaka!
Snart kommer Guldkornen! Då ska vi ha mys :)
 
Ha en fin fredag folk! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: