gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Igår var det nära....

Kategori: Allmänt

Så nära kommer jag nog aldrig igen...hade fyra rätt på raden för 1 Miljon i kontanter...sista numret blev 55 och jag hade 56....ganska störande..men var ju olidligt spännande iaf :) Vann dock en Ny Bingolott, så jag får vara tant nästa vecka igen :)
Tallriken från igår kväll..Räkpaj- Janssons Frestelse- Egeninlagd Sill- En bit Rökt Lax och Sallad...!
 
Solen skiner...hör att det sågas för fullt...blivande grannar i farten, de ska bygga hus och röjer för fullt..blir spännande att se hur det blir :)
 
Morgonens drink: Avocado- Hallon- Blodapelsin- Apelsin- Citron...mumma :)
 
Har fått ut skräp till bilen som ska köras iväg..
Dammat lite här hemma....
Dammsugaren står och väntar...
Nu en kaffe...
 
Måste ut i det fina vädret...får väl se hur kroppen hänger med - ut ska jag!  
Önskar er en fin söndagsmåndag :)   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: