gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Omelett - Bacon & Sallad

Kategori: Allmänt

Vaknade med nackont och huvudvärk...
Kaffe vid tv:n med sonen..
Tog mig en drink: Banan- Blåbär- Blodapelsin- Citron! 
 

Åkte iväg och fick massage....får väl se hur det känns i morgon...
 
Hem och lunchade....Omelett- Bacon- Sallad- Oliver- Fetaost...Smarrigt!
 
Tog mig en promenad..
Fick hem mer grönt (gratis på Lidl)
 
Satt mig i solen en stund...med en kaffe...(Idag hade det smakat med nåt riktigt kladdigt fett och gott, men se det fanns det inget)
 
Äntligen fått bort disken...rygg och nacke är skrutt idag...  :(
Men tänk så glad man kan bli över lite Bubblor..... Och då menar jag inte såna man dricker..utan min Rågsurgrund..
Se så fin den är :) Nymatad och grann!
 
Önskar er en fin kväll!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: