gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ryggbiff Bea & Ugnspotatis

Kategori: Allmänt

Mätt.......oj så gott det var med mat.... :)

 
Jo min Bea var supergo...men blev lite lös då den stod en stund...orkar inte slå den som jag vill :( skitkropp.
 
Nu är här varmt och skönt...eldar fortfarande....och Lets Dance är på!  / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Gud så gott :) nu skulle man vilja kunna hoppa in i datorn och få dig en smakbit. Bea är den godaste sås jag vet men det har jag aldrig lyckats med att göra själv. Du är så duktig:) Ha en skön helg kram <3

    Svar: Vi får göra nån go mat när ni kommer hit nästa gång! Bea:n blev supergo men lite lös då den fick stå en stund...och min kropp inte riktigt orkade slå....:(Ha en fin helg du! Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-04-06 | 08:06:00

Kommentera inlägget här: