gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solsken

Kategori: Allmänt

Åt surdegsmacka med cheddarost & kakao med  honung  (mycket godare än med socker) till kvällsmat igår..
Sen blev det en Pannacotta med lite rörda hallon :)
 

Kaffet i magen och drinken likaså..Avocado- Blodapelsin- Apelsin & Citron
Så underbart med färger..blodapelsinerna varierar så...den ena var nästan svart..ibland är de orange, rosa eller blodröda :)  Själva drinken blev typ brun haha ...men så gott!
 
Ska snart ta mig i kragen och göra mig klar för en promenad..innan jag ska till god vän och kaffa!
Fick tag på en massör så jag ska på massage redan i morgon! Härligt! Som det behövs! Intressant att se hur kroppen reagerar :)
 
Det är Kärlekens Dag idag läste jag....Ha en fin sån!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: