gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Åska...

Kategori: Allmänt

Blev allt en drink...
Körsbär, Nektarin, Blodgrape & Citron :)
Se så fina jag fått....
Åkte till stranden och badade....men då kom snabbt molnen in...mycket varmt och skönt var det i vattnet!
Hem för lunch: Lax, Färskpotatis, Hollandaise & Spenat...
Då kom åskan....la mig i soffan och somnade..
Inte tycker jag luften är bättre nu....behövs nog mer åska..
Och vad gjorde vi sen...Jo åkte och köpte Godis....blev så otroligt sugen...nu äckligt mätt :(
Nu tror jag det får bli kaffe och en virre till  :)    / Gizze

Kommentarer

  • Magnus säger:

    Var det en morgon drink, såg väldigt god ut.
    Synd på vädret, dom lovade ju så fint.

    Svar: Ja det var morgonens drink! Så god....bara älskar dessa drinkar :) Ja visst var det synd,,,nu skiner solen in här,,men ville ha sol hela dagen...kanske bättre tur i morgon, men tycker inte det känns som det rensat klart ännu...
    gizzez.blogg.se

    2013-08-03 | 20:42:13

Kommentera inlägget här: