gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Borde inte ätit mer idag...

Kategori: Allmänt

Lunchade rester av pajen från igår..
Inte kul dag idag...Stressad och ont...
Tog en halvtimmes promenad till...
La mig sen i solen (kom på att det faktiskt var sol så jag fick ta ut dynan,,,hmmm...segtänkta jag...)
Där slumrade jag en stund...Fick bli en Frappe för att piggna till!
Sonen tog mig med på tur ...promenad i skogen...bara kort....2 kantareller :)
 
Blir så arg när det gör ont så jag trotsar värken och bakar....(hade ju en fördeg på g också)
Nu står Bortgörningen och jäser...hoppas va helpigg i morgon :)
 
Blev en Banan & Chokladkaka...och en underbart god NektarinTosca :)
 
 
Vi åt rester av Pulled Pork....gott :)
Mätt som bara den...men tog ändå en bit NektarinTosca! 
 
Nyss duschat..och bäddat rent....ska bli skönt att få sova (Hoppas jag) I morgon är en annan dag...! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: