gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Det är måndag morgon....

Kategori: Allmänt

Drinken : Banan , Nektarin, Apelsiner & Citron!
Bröd gräddat..
 
Solen skiner från en klarblå himmel! Men, det drar mot höst..7 grader i natt..
Så det gäller att ta vara på ljuset :)
 
Ska få på ansiktet och åka och få mig kaffe och fira god vän :)
Efter det får det bli en promenad!
Önskar er en fin måndag!  / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Du har verkligen blivit en riktig surdegskung :D

    Svar: Haha ;) Jag äter inget annat bröd....Så gott för magen :)
    gizzez.blogg.se

    2013-08-28 | 09:42:46

Kommentera inlägget här: