gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Drink promenad & soppa

Kategori: Allmänt

Morgonens goda: Hallon, Nektarin, Apelsiner & Citron!
 
Matat mina surdegar..ska göra en fördeg så det blir Brödbak i morgon! Mor har slut på bröd...och inte ska hon va utan mitt Surdegsbröd när det är det hon gillar bäst :)
 
Tog mig en timmes promenad..Varmt och skönt ute!
 
Nu ätit Grönsakssoppa & Surdegsmacka!
Smakade bra! ( Bara mina händer som inte gillar att skära grönsaker...)
 
Nu ska jag göra annat....Sen ska jag ut på tur en stund..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: