gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ett evigt pipande

Kategori: Allmänt

Vilken natt....brandvarnarpipande gör mig galen...lyckades inte få ur rätt batteri heller så det fortsatte pipa...när jag kom upp i morse pep det igen...men nu helt tyst....konstigt..får väl byta alla batterier....(Eller sonen får) Höjdvingliga jag..
Nyss tagit min morgondrink: (KRAV) Banan, Nektariner, Apelsiner & Citron :)
Solen sken när jag kom upp..men nu är det molnigt...då får det bli vilodag...bara ta det lugnt tror jag.../ Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Varför är det så att brandvarnaren alltid har för vana att börja tjuta mitt i natten! Tycker alltid att det är så. Har haft ett par patienter under åren, som har vinglat upp, ställt sig på en stol, halvvakna, ramlat och brutit benet......pga BRANDVARNARENS tut tut! Carin

    Svar: Men visst är det knepigt...Jag är lite höjdrädd och har lite dålig balans så jag passar mig, särskilt nattetid...nu har jag iaf hittat den "skyldige" så nu får sonen byta sen :)Jo jag kan tänka mig det...att det är många som skadar sig...jag är redan fumlig och krånglig av mig så jag passar mig :) Tut tut Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-25 | 15:51:23

Kommentera inlägget här: