gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

festen

Kategori: Allmänt

 
 
Festen blev lyckad! Tror alla var nöjda...men viktigast att sonen var nöjd :)
Maten räckte....och blev över....så idag blir det rester....Sonen startade dagen med denna mat :)
Jag tog min drink: Idag Nektariner, Apelsiner, Citron & Nyponpulvret då :) Mums!
Här finns att göra....men vi har nu plockat det mesta....
 
Tack alla som förgyllde sonens stora dag!    / Gizze

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Åh herre gud vad mycket mat! Jag älskar att se så fina uppläggningar! Många bra tips till nästa bufféfest! Kramar Petra

    Svar: Ja mycket mat blev det :) Kul att kunna ge andra idéer! Kram och Välkommen hem till regnandet...
    gizzez.blogg.se

    2013-08-11 | 16:10:10
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com
  • Carin säger:

    Så smakfullt och fräscht allt ser ut! Och gott! Hade själv buffe när min flicka fyllde 25 tidigare i somras. Som jag skrivit tidigare, du gör det så himla fint// Carin i Kristianstad

    Svar: Tack snälla :) Buffé är toppen! Finns alltid nåt till alla som de gillar :) Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-11 | 20:18:10
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja gott med lite regn och åska
    och gud så mkt god mat du fixat förstår att sonen var nöjd.
    kraam

    Svar: Ja han var supernöjd! Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-08-12 | 17:31:41
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Linn Strömberg säger:

    Inte lite mat det där inte. Ser riktigt mumsigt ut!

    2013-08-12 | 18:51:43
    Bloggadress: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här: