gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fika & Lunch

Kategori: Allmänt

Fick mig gott Kaffe och pratstund...Hade med Nybakt Surdegsbröd, Banan & Chokladkaka & NektarinTosca :)
 
Åkte och handlade....(lite grönt, rotsaker, kött, fisk & kyckling -och blodpudding för det längtar jag efter)
 
Idag blev det en bit surdegsmacka på stående fot under tiden maten blev klar....
Rotsaker- (ostgratinerade med maizenagräddstuvning) & Kassler! Gott! Nu så mätt...
 
 

 
Disken ska bort...men först en kort promenad igen.../ Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// I vanlig ordning ser det bara så gott ut det du lagar/bakar. I något utav dina tidigare inlägg hade du lagt ut en bild på Marabou Chokladkaka.....Fast du kanske inte vill ge ut receptet (kan jag förstå) Hälsningar Carin

    Svar: Hej Carin....Tack :) Menar du Marabou Mjölkchoklad Kladdkaka? I så fall kan jag ge dig recept :) Hälsningar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-14 | 18:57:49
  • carin säger:

    Ja, just den menar jag, ser så god ut// Carin igen

    Svar: Nu så Carin ligger det uppe!Om du vill annars ( ibland har jag ju recept) Så skriv in t ex gizzez...och det du söker på google ibland kan du hitta det..annars fråga på!
    Lycka till! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-14 | 19:19:14

Kommentera inlägget här: