gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fika....

Kategori: Allmänt

Dammsög...moppade golv...fixade lite...
Ont som satan i ryggen...
Har inte kommit ut i regnet ännu, men Måste det.....räta ut kroppen ...
Fuskar...och fikar....vid datorn....Fy mig....
Men det kan jag va värd....(Fast jag vet att jag inte mår bra av det)   / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    hehe detta är väl inte heller så bra för magen om man ska se de på så vis. hehe men tror inte en pannkaka är särskilt farligt.
    gött och de kan man allt unna sig ibland.
    snart är väl allt dumt och farligt för magen
    kaffe är för starkt, bullar för jäsande och söta, näääää man ska äta o må bra i lagom mängd.
    hoppas du får en fin dag
    kraam

    Svar: Nu menade inte jag riktiat mot dig,,, nej bullar är ingen höjdare...fast gott! Försöker undvika Vitt Mjöl & Mjölk i viss mån, mår bättre då....men det går i perioder hur man orkar...Jag mår bäst av grönt :)
    gizzez.blogg.se

    2013-08-08 | 18:58:31
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: