gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag och mulet...

Kategori: Allmänt

Vem vaknade 05.55 då? ......
Mulet och grått...känns i hela kroppen..
Men passade ju ändå bra när jag ska va inne och fixa....
Gjort tårtbottnar till tårtor för i morgon :)
Tycker det är så kul..bara mina händer som inte tycker det :(
 
Morgonens drink: KRAVBanan, Nektarin, Apelsin, Blodgrape, Citron :)
 
"Lunchade" tidigt.....Pannkakor fick det bli....
 
Nu ska jag ta mig ut på en promenad...sen ska tårtor fyllas :)
Ha en fin fredag!
 
Glöm inte Loppisen på söndag!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: