gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grått

Kategori: Allmänt

Grått ute....ska visst bli regn..
Tog sovmorgon...till halv åtta :)
Kaffet i magen och drinken också...Idag Avocado, Egenplockade Hallon, Apelsin & Citron
 
Söndag är vilodag...låter bra tycker jag...önskar er en fin sån :)   / Gizze

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Vilodag låter väl skönt! Tusen tack för många bra recept på min blogg! Jag är sugen på att laga alla! Ha en härlig söndag trots det gråa vädret! Kram Petra

    Svar: Jag gör ju inte mycket annars heller...men idag är det lugnare än vanligt..fått mig en kort promenad och gjort matlåda åt sonen för morgondagen...bakat en kaka och sen är vi bortbjudna på mat idag! Härligt! Ja nu är det grått och trist minsann...men gäller att göra det bästa åt saken...lär bli många tända ljus ikväll iaf! Ja testa gärna nån gång! Ha en fin söndag! Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-18 | 13:41:13
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: