gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Höstkänsla..

Kategori: Allmänt

Nu får det faktiskt bli ett rejält regn...och åska....här kommer några droppar, men inget mer...
Ont i händer och armar....trist...
Fick höstkänsla...tog mig Thé till mina Rostade Surdesmackor...Kvibille Cheddar & Marmelad :) ( Sonen körde kaviar..)
 
Får bli Allsång....och förhoppningsvis nån film..men först ska tvätten hängas... / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Ja, nu får det snart bli en urladdning, med både åska/regn. I väntan på det....gör jag Morgondagens två Smoothies. Jag testar Kivi.....vet inte.....// Carin

    Svar: Ja detta väder gör mig galen....solen skiner och det duggar...himlen är mörk på flera ställen...åskat på platser nära oss..men inte här, men nu laggar det i tv:n, så det är nåt på g...Kiwi funkar säkert perfekt (bara jag som är allergisk)
    Ha en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-06 | 20:23:39
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja jag har inte ätit de på flera år och jag tror aldrig dennis fått det serverat förut heller.
    han var inte så förtjust den dagen trots att han älskar både korv och pommes.
    ne nu är de dags att få sig någon timmes sömn
    kraam

    2013-08-07 | 00:27:30
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: