gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kaffe- Kaka- Rester

Kategori: Allmänt

Går segt idag...blev bara en halvtimmes promenad...
Tog mig kaffe och kakbit (Fy mig- men gott var det)
 
Filbunkar klara igen...sonen är som tokig i dom :)
 
Lunch idag: Gratinerade Rotsakerna från igår, stekte mig Kassler igen...och en Sallad på Avocado, Paprika, Tomat & Rödlök..örtsalt, svartpeppar och olivolja på :)
 Gissa om jag blev mätt ;)
 
Plockat lite mer grejer och diskat endel krukor bl annat...
Nu får jag väl i alla fall se till att komma ut en kortis igen....Solen skiner ju :)   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: