gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kväll med brudarna...

Kategori: Allmänt

 
 
 
Tack goa ni för en trevlig kväll! Vilken mat sen!  Mums :)    Alltid lika mysigt :)
 
Stannade över natten hos mor..Vi åt god frukost ( Jo jag också)
Tog oss en promenad...
 
Snabblunch...1 Kokt Ägg  :)
 
Plockar inför min Altan Loppis nästa Söndag! Nu ska jag ta en promenad igen ..sen sätta mig i solen en stund innan jag får göra mig i ordning..bortbjuden på mat ikväll också :)    
 
Ha en fin lördag!     / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Efter en härlig vecka på KOS, med både onyttig/nyttig buffemat (dock mycket gott) är jag tillbaka i Smootie svängen igen, frukt i massor är inhandlat. Ikväll blev vi inbjudna till grannarna på grillat, välkommet när man varit iväg och blivit uppassad......men på Måndag börjar verkligheten---Jobb---

    Svar: Åh så härligt! Har du varit på Kos...Jag har varit på Rhodos 8ggr...helt underbart!Ja man kan äta allt emellanåt, men visst saknar man drinkarna ganska snabbt :)
    Ha en fin lördag! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-24 | 15:27:52
  • Carin säger:

    RHODOS är inte alls fel, var där i 2011 tillsammans med familjen. Sol och bad är härligt. Carin igen

    Svar: Ja helt enbart /gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-24 | 18:20:40

Kommentera inlägget här: