gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kvällsgott

Kategori: Allmänt

Fick mig en halvtimmes promenad...
Kaffade...
Tvättat...
Ikväll blev det Surdegsmacka, Gizzez Snacks Knäcke, Boursin Vitlöksost, Kvibille Cheddar, Paprika & Thé :)
Vilken höjdare- Snacks Knäcke med Boursin!!!   Vissa saker gifter sig verkligen :)
 
 
Ska hänga kvar här en stund till...sen får det bli natt!   / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja det var gott med en bit eller kanske 2. hehe
    nu ska jag mysa i soffan en stund innan de blir sängen.
    blir mkt vak på natten
    kraaam min vän

    Svar: Förstår det :( Hoppas du får sova lite iaf! Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-08-21 | 22:17:39
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • TOVA säger:

    Vad gott det såg ut!!

    Svar: Tack :) Det var gott! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-22 | 11:32:47
    Bloggadress: http://faabuleux.blogg.se

Kommentera inlägget här: