gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

kyligt

Kategori: Allmänt

En citron, 2 apelsiner, 2 nektariner och egenplockade hallon...lite surt, men ack så gott!
 
Kallt ute...varit 7 grader under natten..nu uppe i 10 ...Solen skiner..men det känns att det går mot höst..
Tagit fram lite grejer som ska säljas på min Altan Loppis..
Har tagit fram dammsugaren...den bör göra ett varv..måste bara samla kraft.....och få upp mig själv ur soffan / Gizze
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jösses, trodde först det var en Malin- drink med rått ägg. :)

    Svar: Har faktiskt tänkt ta rått ägg i ...i vinter....men ännu är det bara mina vanliga drinkar ;)
    gizzez.blogg.se

    2013-08-15 | 08:43:22

Kommentera inlägget här: