gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Müsli

Kategori: Allmänt

Müslin blev superdupergod :)
 
Fiberhavregryn, Solroskärnor, Pumpakärnor, Krossat Linfrö, Kokos, Vatten, Honung & Rapsolja...En halvtimme i ugnen 200 grader..Russin i efter....Åh så gott och enkelt :)   / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej igen// Min Louise tillverkar oxå musli likt din, och hon säger att har man väl gjort sin egen, smakar köpt absolut ingenting. Hon påminner mkt om dej i sitt sätt att baka/laga mat. Tyvärr är det inget arv från hennes Mor, alltså jag.......Carin

    Svar: Hej Carin!Jag köper aldrig müsli, däremot flingor till barnen , och det går emot mig...sonen kommer gilla müslin , det är jag säker på..men inte mina små guldkorn...så mycket i vår mat numera som inte är bra..
    Hahaha,, då är det samma här som hos dig..min mor tycker sig inte kunna laga mat och baka, så hon undrar alltid var jag fått mitt ifrån :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-16 | 10:37:40

Kommentera inlägget här: