gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pulled Pork a la Gizze

Kategori: Allmänt

Varit på möte....
 
Efter mycket om och men fick jag in en karré i ugnen för att göra Pulled Pork. Blir a la Gizze...får väl se hur det smakar-
Hade nämligen köpt grillsås med ananasjuice i...och när jag åkte till flera affärer så finns ingen utan kvar :(
Gjorde då en egen...så som sagt...gott att äta eller oätligt- det märks ikväll...
 
Tog mig kaffe och en Fransk nougat..var tvungen att ha nåt efter mötet...
 
Lunch idag blev 2 kokta Ägg & Sill :)
 
Gjort Pannacotta med Vanilj & Kardemumma :)
 
Nu ska jag ut och gå med go vän..../ Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Här blev det grillade karrekotletter, potatissallad och gröna saker, melon. Nu ska jag faktiskt knata mot sängen. Ibland har jag tidiga "gå till sängs kvällar" Carin

    Svar: Åh det lät gott också :) Knata i säng du...jag har min pigga timme mellan 22-23 så jag har några timmar kvar :)Här blev Lyckat! Nu köps ingen mer grillsås! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-29 | 19:47:21

Kommentera inlägget här: