gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Räkpaj & Sallad

Kategori: Allmänt

Dagens lunch...Fil & Müsli..två morötter, lite mandel och sen en kopp kaffe i solen...
Fick mig en timmes promenad...sen en dryg halvtimmes till...skönt ute idag också :)
Plockat lite i Loppisgrejerna...
 
Sonen hemma igen!
Vi har ätit  Räkpaj & Sallad- Smakade bra!
 
Har världens huvudvärk...kan ju ha att göra med att jag inte åt ordentligt på lunch ..hmm...
Nu ska räkningar läggas in för betalning kom jag på...
Ikväll är det Paradise igen!
Hoppas ni har en fin kväll!  / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Me & My Baby Dolls säger:

    Åhh nu blev jag ju jätte hungrig :)

    Svar: Men vad bra! :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-25 | 19:37:45
    Bloggadress: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här: