gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ska bli årets varmaste dag

Kategori: Allmänt

Gårdagens drink...
Och lunch...pannkakor...(inte bra för kroppen, men så gott för stunden)
Satte en deg...och åkte till stranden....den jäste rejält :)
Blev fyra bröd...på Vetesur, poolish bara lite rågmjöl och rågsikt..resten vete, vatten och salt...olja i bunken..
"Bästa vi smakat" sa min vän med familj...kul :) Gott..men ej bra för kroppen...
Viktigt med vätska i värmen...fick bli en GT till surdegsmackan...
Fick bli grillat....och vin..och cykel för mer vin och trevligt sällskap...Blev sent..känns idag..
Har inte ens kommit till min drink..bara kaffe i magen :) 
Idag ska det bli varmt...riktigt varmt :)   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: