gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Surdegsmacka & Thé

Kategori: Allmänt

Var iväg och firade god vän och fick mig kaffe!
Åkte och handlade...
Tog en restlunch vid datorn...
Räkpaj & Sallad
 
Fick mig en skön promenad med god vän!
Plockat lite här hemma..i loppisgrejerna...
Tvättat...
Tog mig en promenad igen ...
Kaffe i solen :)
 
Sonens matlåda för i morgon...Chorizo & Pasta
 
Nu har vi ätit Surdegsmacka med ost...och jag tog mig Thé :)
(En hel mugg hällde jag ut på spisen...snacka om thé överallt...)
 
Snart IDOL och därefter Elementary...kvällen är räddad :)    / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: