gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Veg Lasagne

Kategori: Allmänt

Har faktiskt fått mig en halvtimme+ en timmes promenad..men det tar emot idag...
Gjorde en Veg Lasagne igår som vi åt idag :)
Supergod :)
Spenatplattor, Ostsås med mjölk, grädde och lite maizena, Fräste: Rotselleri, Morot, Röd Paprika, Purjo & Vitlök..blandade detta till sås med Ekologiska krossade Tomater, Färsk Basilika...lite oregano, peppar & salt...
Smarrigt :)
 
Precis fått mig 4 kaffe...nu ska jag göra en Aioli och en Guacamole till ikväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: