gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Min dag

Kategori: Allmänt

Gjorde nyss ett långt blogginlägg...men nåt gick fel alla bilder försvann plötsligt , men nu så....(strul hos blogg.se tror jag)
Min dag i bilder...
tränat en och en halv timme
varit på möte (blir stressad direkt)
satt en deg
tog mig en promenad
lunchade
bakade ut och gräddade bröd
fick trevligt besök, vi tog oss en promenad
och fika
och risgrynsgröt & surdegsmacka
soffmys med halvåtta hos mig
dessertmästarna
morden i sandhamn
nu bloggläsning och sen natt! / Gizze
 
 
 
 

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    Låter som en rätt mysig dag
    Här har det blivit lite fika och en del promenader idag. lek på uteplatsen. milt härligt väder.
    blir dock ingen sova
    massa kramar

    Svar: Blivit promenad här också nu, ja så milt ute...(bra för elräkningen hihi)Usch då..jag vet hur det kan va, inte bra :(
    Kramar till dig & Dennis från mig / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-12-03 | 14:48:30
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: