gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

min onsdag

Kategori: Allmänt

Vilodag idag..hade redan igår bestämt mig för att inte träna...och tur det för fy fabian vad ont jag har i kroppen. Skitväder för min kropp. träningvärk får jag ingen...konstig jag minsann...Tog mig en stor kaffe och en drink på Hallon, Avocado, Banan, Apelsiner & Citron!

Tog mig en tur till Åmål för några ärenden..
Hem och tog oss lunch..panerade och stekte Sej och kokade potatis och haricoverts! Sen åt vi upp de båda laxsorterna som var kvar och såserna till! Gott minsann!
 
Bakade lite Chocolate Chip Cookies...med Mandel, Vit, Ljus & Mörk choklad i :) Smarriga!
 
Fått bort disken och duschat..nu soffläge, snart thé & mackor! / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: