gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Shoppinglördag Adventsmys & Snöyra

Kategori: Allmänt

Igår gjorde vi heldags shopping...Hade så mysigt, men jag lurade ju hjärtat att vi skulle äta på Freden (som jag minns varit så bra tidigare) en miss, som vi inte gör om..Den Carbonaran var ingen hit...
 
 
 
Här hemma blev det kaffe och lussekatt...Hemgjord Pizza, Pizzasallad & lite rött :)
Kändes att vi gått hela dagen...(och åkt lite bil såklart)
 
I morse var det frukostmys och dags att tända andra ljuset :)
Tog oss en promenad i snöyran på en och en halv timme :) Skönt!
Kaffe på det...Och lite lunchfix: Kalvstek...smakade väldigt bra :)
Passade på att slå in julklappar under tiden steken puttrade på spisen :) Julmusik på såklart!
Tog oss en promenad igen och gluttade i skyltfönster..var inte lätt att gå, då det inte var plogat & skottat = Synd om affärerna som inte får mycket folk..
Glöggmys :)
och kvällsmat....
Lyckades ju somna i soffan....men nu är jag pigg igen...
Varit en härlig helg, inte känt mig stressad,,hoppas kunna hålla mig undan stressen under veckan också!
Nu bloggläsning och sen sova! / Gizze
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: