gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Träning fika promenad fika promenad & mys

Kategori: Allmänt

Morgonens kaffe och drink på blåbär, banan & apelsiner :)
Var iväg och tränade :)
Fick fikabesök! Vi tog oss en promenad :)
Bakade lite och tog mig ...hmm..."snabblunch" då det bara var jag som skulle ha mat idag..
Hade kvar "gammalt" surdegsbröd...så jag gjorde Fattiga Riddare...(passar ju bra på mig haha)
Gott!
Fick fikabesök igen :) Trevligt :)
Sen kom älsklingen! Vi tog en promenad och sen blev det kakao ägg & nybakt surdegsbaguette :)
Bra film hittade vi också :)
Nu natt! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: